Op maandagavond 27 februari vindt alweer het achtste Local Goods College plaats in Pakhuis de Zwijger: een initiatief dat in het leven is geroepen om met lokale makers te kijken naar het verhaal achter hun producten. In de achtste aflevering gaan ze aan de slag met saaie producten sexy maken.
Het imago van de matrasverkoper
Tijdens de avond betreden onder andere Joep Bunt (eigenaar van Matt Sleeps), Dirk Vis (founder van Qnoop), Reymundo Andrade (creatief directeur van 72andSunny, Raynsie) en Valentina Mandozzi (brand director 72andSunny, Raynsie) het podium om hun verhaal te vertellen. Want hoe krik je het imago van matrasverkoper omhoog en wat is er sexy aan een product dat ervoor zorgt dat je sokken aan elkaar blijven zitten in de was?
Local Goods College
De markt van lokale en onafhankelijke makers is booming: van fietsen, kleding en brillen tot aan homemade worsten, bier, chocola en thee. Tijdens Local Goods College leren makers van elkaar! Aan de hand van de verhalen van lokale makers, duikt het Local Goods College in specifieke onderwerpen die hen bezig houden, zoals bijvoorbeeld branding, verkoopkanalen en financiering. Wil jij hier bijzijn? Toegang is gratis! Reserveer je plek op de website van Pakhuis De Zwijger.
Fotocredits: Demi Koen